Fagfordeling

For at sikre højst mulig højst mulig læring og trivsel blandt eleverne anvendes nedenstående retningslinjer i forbindelse med den årlige fagfordeling blandt lærerne og andet pædagogisk personale:

1. Alle klasser har en klasse-/kontaktlærer.

Klasse-/kontaktlæreren skal have et væsentligt antal ugentlige lektioner i klassen. Opgaven kan deles mellem flere voksne med tilknytning til klassen.

1. I indskolingen tilstræbes at klasse-/kontaktlæreren har lektioner i klassen hver dag.

I indskolingen tilstræbes tillige, at der er få voksne tilknyttet klasserne, såfremt det ikke går ud over fagligheden.

1. Der vil normalt være lærerskift efter 0., 3. og 6. årgang, da skolen strukturmæssigt er tredelt i indskoling (0.–3.), mellemtrin (4.–6.) og udskoling (7.–9.).

Revideret og godkendt i bestyrelsen 20. februar 2023