Vores moduler

SFO:

Vi lukker op for vores morgenmodul kl. 6.30 til undervisningen begynder kl. 8.15.

Eftermiddagsmodulerne begynder når undervisningen slutter.

Når man har købt en heldagsmodul, har forældrene betalt for at børnene kan komme både morgen og eftermiddag.

I sommerferien tilbydes fælles kommunal feriepasning i uge 28-29-30. Hvis man kun har et morgenmodul, skal man tilkøbe et eftermiddagsmodul for kunne få passet sit barn hele dagen i ferien.

Klub:

Vi har et lille klubmodul (250 timer årligt). Det ligger på 3 varierende eftermiddage afhængigt af det pågældende skoleårs skema. Desuden laves der Stjerneskuds-arrangementer (ca. 15 torsdage fra kl. 16.45 - 19.00).

Vi har et stort klubmodul (480 timer årligt) Det ligger på alle hverdage og i hele åbningstiden.

I sommerferieperioden - uge 28-29-30 (samt i andre perioder med fælles feriepasning) - er det ikke muligt at få passet klubbørn. I den øvrige del af sommerferien samt andre skoleferier, tilbyder vi klubbørn pasning på hverdage kl. 8.15 - 16.45(fredage til kl. 16.00)